ons hart verloren

13 november 2016 - Sifoe, Gambia

Om alles te laten bezinken gingen we vandaag naar de 'Trinity Methodist church' in Serakunda.  Een twee uur durende viering met gospel, lezingen, evangelieteksten en een lange preek.

Onze dag sloten we af met een lekkere maaltijd van Gambiaanse rijst, bongofish en typische groenten bij onze gids Saiko.

We kijken met ons vieren terug op geweldige 14 dagen, met volledige overgave, een fantastische samenwerking, 8 handen op 1 buik!

We schrijven dit verhaal verder ...

1. Marleen:
    13 november 2016
    Morgen nog een traantje wegpinken, en hop terug naar vlaamse bodem. Goede vlucht gewenst van hieruit. Hier wachten we vol ongeduld om jullie welkom te heten, die gebruinde gezichten te bewonderen en jullie proficiat te wensen met dit meer dan geslaagd project.
    Goede reis en welkom thuis xxx
  2. Mama en papa van Dauwe en Dieuwert:
    14 november 2016
    Bedankt dames dat we samen met de kinderen dagelijks jullie dagboek mochten lezen en jullie foto's mochten bewonderen. Schitterend werk!!!
    Wij wensen jullie een goede terugvlucht en tot snel.
  3. Lu janssens:
    14 november 2016
    Wat een prachtig verhaal....we wensen jullie een veilige vlucht terug naar het thuisfront....
    groetjes
    Lu
  4. Annemieke jacobs:
    14 november 2016
    Goede terugvlucht. Blij dat ik alles mocht meebeleven. Geniet van de thuiskomst. Dikke knuffel aan jullie allen maar ook aan jullie familie die jullie hard gemist hebben Groetjes
  5. Jean-claude mortier:
    16 november 2016
    Hey beste
  6. Anja Schotsaert:
    20 november 2016
    Heel tof initiatief!
    Bedankt om de wereld van onze kleutertjes weer wat meer te verruimen!